maandag 25 november 2019

Spontane presentatie bij de gezamenlijke ontbijt ochtend

Spontane presentatie bij de gezamenlijke ontbijt ochtend bij Assadaaka 25.11.2019

Vanochtend zou er presentatie plaats vinden over dementie en Parkinson, maar de persoon die de presentatie zou geven was. Na een opening over de betekenis en werkzaamheid van Assadaaka door Dhr. Ahmed El Mesri, gaf Dhr. Siegfried van Hoek een verkorte presentatie over de ziekte van Alzheimer (dementie) en de ziekte van Parkinson met als inleiding de verschillen tussen de twee neurologische aandoeningen en de problematiek van  het omgaan van een dergelijke aandoening. Aantal tafel waren nog een paar ervaringsdeskundigen, waardoor de presentatie uitmondde in een open dialoog over de problematiek over de twee aandoeningen met alle aanwezigen. Er is een filmpje gemaakt over Mantelzorg, waar het omgaan met deze aandoeningen en je naaste die er onder lijdt, deze zal over een paar weken vertoond gaan worden, en dan zal de dialoog over deze twee aandoeningen voortgezet worden en hopelijk zal de presentatie dan alsnog gegeven worden. Dan zal er ook een nader verslag gegeven worden van kennis-informatie die vandaag genoemd werd.

Na deze spontane gespreksochtend over dit serieuze onderwerp Alzheimer en Parkinson volgde een presentatie van het Boek op bijna A4-formaat van Marjan Borsjes ‘Intercultutreel Pionieren’  ISNB 9789402197013, waarin zo’n 70 pioniers in interculturele werkzaamheid binnen Nederlands individueel en soms met z’n tweeën in kleurenfoto werden geportretteerd pagina groot op de linker bladzijde en daarnaast geïnterviewd over hun visie in het onderwerp op weg naar een wij-samenleving, waarvan dan verslag van werd gemaakt op de rechter bladzijde. Na de overhandiging van een exemplaar van het boek aan Dhr. Ahmed El Mesri en Mw. Tjheng Hwa Tjoa, die ook in boek aan het woord kwamen.

De ochtend werd afgesloten met een fotosessie met Dhr. El Mesri, Mw. Thjeng Hwa Tjoa en Mw. Borsjes met de andere aanwezigen van deze spontane ontbijtochtend. 

Voor meer informatie tijdens kantooruren:

ASSADAAKA: Polderweg 300, 1e etage, 1093 KP Amsterdam | E. info@assadaaka.nl | W. www.assadaaka.nl









4 opmerkingen:

  1. Goedendag iedereen op dit forum. PAS OP VOOR VRIENDEN !!! Ik zal zeggen dat deze wereld inderdaad een wrede en slechte wereld is. Ik kon niet geloven dat mijn vriend me zoveel pijn zou kunnen doen. Ik zal mijn verhaal zo kort mogelijk houden. Ik ben al 4 jaar met mijn vriend aan het daten en onze relatie was prachtig en zoveel mensen wilden in mijn schoenen staan. Maar ineens veranderde de houding van mijn vriend zonder reden naar mij. Hij begon me te bedriegen met verschillende dames. Ik werd gek. En net toen ik dacht dat alle hoop verloren was, kwam ik op internet enkele getuigenissen tegen over hoe Dr. Okosu huwelijken en relaties redde en ook ziekten genas. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me hoe mijn vriend uit jaloezie een Voodoo op mijn man gebruikte. Hij was in staat de voodoo te doorbreken en mijn man terug te halen. Zijn e-mailadres is: drokosu01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedendag iedereen op dit forum. PAS OP VOOR VRIENDEN !!! Ik zal zeggen dat deze wereld inderdaad een wrede en slechte wereld is. Ik kon niet geloven dat mijn vriend me zoveel pijn zou kunnen doen. Ik zal mijn verhaal zo kort mogelijk houden. Ik ben al 4 jaar met mijn vriend aan het daten en onze relatie was prachtig en zoveel mensen wilden in mijn schoenen staan. Maar ineens veranderde de houding van mijn vriend zonder reden naar mij. Hij begon me te bedriegen met verschillende dames. Ik werd gek. En net toen ik dacht dat alle hoop verloren was, kwam ik op internet enkele getuigenissen tegen over hoe Dr. Okosu huwelijken en relaties redde en ook ziekten genas. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me hoe mijn vriend uit jaloezie een Voodoo op mijn man gebruikte. Hij was in staat de voodoo te doorbreken en mijn man terug te halen. Zijn e-mailadres is: drokosu01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier om de wereld te getuigen over de goedheid van David Muhammed
    ik was ziek van herpes 1 & 2 en ik zocht hulp
    zal me helpen, weet er een om te helpen, als mijn vriend me over david vertelt
    Muhammed en hij gaf me zijn e-mail en ik nam contact met hem op, en ik vertel het hem
    mijn probleem, hij vertelde me dat hij de kruidenkuur heeft voor de herpes 1 & 2 i
    was zo blij om dat te horen en hij verwijst mij ook naar veel mensen
    hij hielp ook met de kruidenkuur, ik was zo blij dat er ook genezing is
    deze herpes 1 & 2 heb ik voor het product aangevraagd in de komende 4 dagen de
    kruiden was in mijn plaats in de VS, ik nam het volgens zijn instructie
    na alles ging ik naar het ziekenhuis om de controle en het resultaat te doen
    was negatief en ik was er erg blij mee, ik mail hem nogmaals en bedank
    hem en ik wilden hem betalen, zei hij dat ik mijn geld moest nemen
    weg, vertelde hij me dat ik de wereld over hem zou moeten vertellen, dus dat ben ik nu
    hier om de wereld te vertellen hoe David Muhammed mijn leven redt, hij is een man
    met zijn eigen bestemming kun je in hem geloven met je leven en hij
    geeft u een goed resultaat, hij voert ook allerlei soorten ziekten uit




     
     Geldspreuk
    Gezondheidsdeel spreuk
    Promotie in het bedrijfsleven
    Attractiespreuk
    Heks naar huis
    Ex terugspelling
    Spirituele genezingsspelling
    Love spell
    Loterij spreuk
    Zwangerschapsspelling
    Promotie spreuk
    Voodoo
    Trouwen trouwen
    Soulmate spreuk
    Beveiligingsspreuk
    HIV / aids
    Zwanger worden
    Genees elke vorm van lichaamsziekte
    ENZ
    neem contact met hem op via zijn e-mail
    adres: muhammedspellcast@gmail.com of u kunt hem ook bereiken op WhatsApp + 2347059007941

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedenavond, ik was wat artikelen aan het lezen toen ik een opmerking tegenkwam over een krachtige spreukgebruiker genaamd Dr. Ajayi, ik ging door hevige emotionele pijn omdat mijn man geen tijd meer voor me had, altijd aan het praten over werk als hij buiten aan het genieten is zichzelf met andere vrouwen, heeft Dr. Ajayi een liefdesbetovering voor mij gemaakt en sindsdien kan mijn man niet zonder altijd elke gelegenheid aan te grijpen die hij heeft om aan anderen te bewijzen dat hij van me houdt, ik ben Dr Ajayi dankbaar voor de krachtige betovering voor de liefdesbetovering die hij voor mij maakte, als je het moeilijk hebt in je relatie en een blijvende oplossing wilt, raad ik je Dr. Ajayi aan omdat ik van hem heb geprofiteerd. Wees niet verlegen, want hij is erg vertrouwelijk en alles wat je met hem bespreekt is veilig. U kunt Dr Ajayi bereiken op Whatsapp: +2347084887094 of u e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen