zondag 24 november 2019

Ontbijtbijeenkomst: Goede samenwerking met de hulpverlening

Het is belangrijk dat de familie goed betrokken wordt bij de behandeling en begeleiding van iemand met gezondheids- of psychische problemen. Want de familie weet het vaak het beste hoe het met diegene gaat, op goede en mindere momenten. Dat is belangrijke informatie voor een hulpverlener. Daarom is een goede samenwerking zo belangrijk. Tijdens een gezond en informatief ontbijt op vrijdag 6 december 2019 bij Assadaaka Community gaan we met elkaar in gesprek over een goede samenwerking met hulpverlening.

Wanneer iemand gezondheids- of psychische problemen heeft, dan heeft dat een impact op het hele gezin. Ook daarom is een goede samenwerking met de hulpverlening belangrijk, want ook de familie kan soms wel een steuntje in de rug gebruiken. Wat zijn eigenlijk gezondheids- en psychische problemen, wanneer is hulp nodig en hoe creëer je dan een goede samenwerking met de hulpverlening? Daar gaan we het met elkaar over hebben. Iedereen is welkom!

Wat: Thema Ontbijtbijeenkomst ‘Goede samenwerking met de hulpverlening’
Wanneer:  vrijdag 6 december 2019
Tijd: van 10u tot 12u
Waar: Assadaaka Community, Wethouder Verheijhal 1e etage, Polderweg 300, 1093 KP, Amsterdam

1 opmerking:

  1. seizoengroeten aan al mijn vrienden, ik ben Jeanine Hennis-Plasschaert, ik kom uit de regio Utrecht, ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er een echte spell caster online en is krachtig en oprecht, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft, te herenigen. heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836
    Viber: +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen