Vanaf 4 december
2017 t/m 22 juli 2018 start weer Assadaaka Community in samenwerking met
Stichting Onze Hoop met een Meldpunt voor Zorg.
Er
verandert momenteel veel in de zorg. Wie een hulpvraag heeft op het gebied van
huishoudelijke hulp, verpleging of verzorging, ambulante begeleiding,
dagbesteding, mantelzorgondersteuning, vervoer of hulpmiddelen krijgt te maken
met nieuwe regels en werkwijzen. Er is nog veel onduidelijk en nog niet alles
is goed geregeld.
Assadaaka
Community komt op voor de belangen van kwetsbare bewoners en opent daarom een MELDPUNT
KWALITEIT VAN ZORG - ‘ZORG VERANDERT’
U kunt hier terecht met klachten of vragen op
het gebied van:
*Het
‘keukentafelgesprek’
*Indicatiestelling/ondersteuningsplan
*De
afstemming van zorg door verschillende hulpverleners (Wijkzorg)
*Inzet van
familie of vrijwilligers in uw zorg of ondersteuning
*Mantelzorgondersteuning
*Het pgb
*Eigen
bijdrage
*Zorgverzekering,
eigen risico
*De nieuwe
wet- en regelgeving (Wlz, Wmo, ZvW) en de invloed daarvan op uw zorg
Heeft u
behoefte aan ondersteuning bij het voorbereiden van het ‘keukentafelgesprek’?
Of wilt u
dat er iemand bij het gesprek aanwezig is die u helpt met het duidelijk
formuleren van uw hulpvraag? Ook dan kunt u contact met ons opnemen. We kijken
dan samen met u wie u daarvoor het beste kunt vragen. Wij kunnen u ook in
contact brengen met de onafhankelijke cliëntondersteuners
Wlz van Cliëntenbelang Amsterdam. Het
meldpunt is te bereiken via:
Adressen
& telefoon: 06-47440672
(kantooruren) of Inloopspreekuur
* Maandag t/m vrijdag: 10u tot 15u , Polderweg 300, 1e etage, 1093 KP Amsterdam
Schroom
niet om contact op te nemen. Wij zijn er voor u!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten