Er verandert momenteel veel in de zorg. Wie een
hulpvraag heeft op het gebied van huishoudelijke hulp, verpleging of
verzorging, ambulante begeleiding, dagbesteding, mantelzorgondersteuning,
vervoer of hulpmiddelen krijgt te maken met nieuwe regels en werkwijzen. Er is
nog veel onduidelijk en nog niet alles is goed geregeld. Assadaaka Community komt op voor de belangen van kwetsbare bewoners
en opent daarom een MELDPUNT KWALITEIT VAN ZORG.
U kunt hier
terecht met klachten of vragen op het gebied van:
·
Het
‘keukentafelgesprek’
·
Indicatiestelling/ondersteuningsplan
·
De
afstemming van zorg door verschillende hulpverleners (Wijkzorg)
·
Inzet
van familie of vrijwilligers in uw zorg of ondersteuning
·
Mantelzorgondersteuning
·
Het
pgb
·
Eigen
bijdrage
·
Zorgverzekering,
eigen risico
De nieuwe wet- en regelgeving (Wlz, Wmo, ZvW) en
de invloed daarvan op uw zorg uw zorg
Heeft u behoefte aan ondersteuning bij het voorbereiden van het ‘keukentafelgesprek’?
Of wilt u dat er iemand bij het gesprek aanwezig is die u helpt met het duidelijk formuleren van uw hulpvraag? Ook dan kunt u contact met ons opnemen. We kijken dan samen met u wie u daarvoor het beste kunt vragen. Wij kunnen u ook in contact brengen met de onafhankelijke cliƫntondersteuners Wlz van Cliƫntenbelang Amsterdam. Het meldpunt is te bereiken via: Telefoon: 06-47440672 (kantooruren) of Inloopspreekuur
· van
maandag t/m vrijdag tussen 9:30 en 12.30 uur bij ASSADAAKA: Polderweg 300, 1e
etage, 1093 KP (Amsterdam Oost)
Schroom niet om contact op te nemen. Wij zijn er
voor u!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten