donderdag 14 juli 2016

MELDPUNT KWALITEIT VAN ZORG - ‘ZORG VERANDERT’

Er verandert momenteel veel in de zorg. Wie een hulpvraag heeft op het gebied van huishoudelijke hulp, verpleging of verzorging, ambulante begeleiding, dagbesteding, mantelzorgondersteuning, vervoer of hulpmiddelen krijgt te maken met nieuwe regels en werkwijzen. Er is nog veel onduidelijk en nog niet alles is goed geregeld.

Assadaaka Community komt op voor de belangen van kwetsbare bewoners en opent daarom een MELDPUNT KWALITEIT VAN ZORG - ‘ZORG VERANDERT’

U kunt hier terecht met klachten of vragen op het gebied van:

*Het ‘keukentafelgesprek’

*Indicatiestelling/ondersteuningsplan

*De afstemming van zorg door verschillende hulpverleners (Wijkzorg)

*Inzet van familie of vrijwilligers in uw zorg of ondersteuning

*Mantelzorgondersteuning

*Het pgb

*Eigen bijdrage

*Zorgverzekering, eigen risico

*De nieuwe wet- en regelgeving (Wlz, Wmo, ZvW) en de invloed daarvan op uw zorg

Heeft u behoefte aan ondersteuning bij het voorbereiden van het ‘keukentafelgesprek’?

Of wilt u dat er iemand bij het gesprek aanwezig is die u helpt met het duidelijk formuleren van uw hulpvraag? Ook dan kunt u contact met ons opnemen. We kijken dan samen met u wie u daarvoor het beste kunt vragen. Wij kunnen u ook in contact brengen met de onafhankelijke cliëntondersteuners Wlz van Cliëntenbelang Amsterdam. Het meldpunt is te bereiken via:

Telefoon: 06-47440672 (kantooruren) of Inloopspreekuur

* Dinsdagochtend: 10u tot 13u , Donderdagmiddag: 14u tot 17u, Vrijdagochtend: 10u tot 13u op de Balistraat 48 A – 2 hoog  
*maandag en woensdag tussen 18.30 en 20.30 uur op de Palembangstraat 52 (Amsterdam Oost)

Schroom niet om contact op te nemen. Wij zijn er voor u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten